Home alone


Nu är jag ensam hemma och sjuk, ett tag till i alla fall... Snart kommer mamma och Ville hem på 1 1/2 år. Det blir nog mycket bus, om jag orkar. För den lillen kan speeda upp vem som helst. Jag lovar er!
Jag ska också försöka få bort den fula rosa texten höhst upp i högra hörnet, men jag hittar inte kodningen...
Jag ska nog också mysa med ponnipluttis och kaninisarna, det kan de behöva!
Jag sitter också och läser Elsas hemlighet av Sofi Fahrman, verkligen värd att läsa tycker jag! Speciellt om man har läst Elsas mode innan. Visste ni att hennes blogg Elsas mode fortfarande finns kvar? >>>LÄNK HÄR<<< Allt som skrivs i böckerna har hänt henne på riktigt och Sofie Fahrman är ju Aftonbladets moderedaktör också och har tidningen Sofis mode. Jag håller också på att leta rätt på Elsas blogg från Bladet, Elsas värld, eller är det samma? Skulle inte tro det. Det enda spår jag hittar av Elsas värld är på TV3...
Jag hoppas att ingen har glömt frågestunden, men fråga på i frågestunds inlägget, då blir det lättare för mig sedan!
Jag tror nog att det är sjutbloggat för en stund nu!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥Maja
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0